The Killers

Ännu en heg avverkad, Helgerna bara rinner iväg, vissa snabbare än andra.
  Helgens storhetspunkt var koncert med The Killers på lördag kvällen. Vi var ett helt stort gäng som träffades, med bland annat, jag, Victoria, Kajsa, Desi, Victorias kompis Vicky och hennes gamla värdbarn (16år) och sedan Kompisar toll Desi...
  Jag som inte är så van vid att gå på koncerter var visste inte riktigt vad jag skulle vänta mig, men det var sjukt häftigt, hela känslan, blev glad i hela kroppen och the Killers var sjukt bra.

  Annars gjorde jag inte speciellt mycket i helgen. I fredags träffade jag Kajsa och Johanna och såg Inglorious Basterds, en helt sjuk film, om hur ett gäng amerikaner tar kål på nazister under andra världskrget, trodde inte direkt att jag skulle sitta och skratta till en film som denna, men som sagt sjuk som den var gjorde jag det, så är ni sugna på att se en mystisk film så se denna, men dock inte när ni är för trötta för då somnar ni ( eller är det mig det är fel på, jag somnar i och för sig till alla filmer, har fått höra det några gånger.... Hur kan man somna till Into the wild ? ( : )..
  Lördag på dagen var jag och kajsa ute och hikade i Los altos hills, var ute och gick mer än två timmar ( : , duktiga flickor, eller så är det så att vi försöker gå av oss au pair kilona ( ;

Söndag, körde body pump på morgonen, var dock inte roligt efterso inrtuktörerna bara klaga på mig hahah, jag gjorde tydligt fel lite då och då, LÅT MIG VARA NÄR JAG TRÄNAR; klaga på alla gamla tanter som lyfter skivstängerna helt fel istället, eller är det så att de gett upp hoppet om dem..... 
  PÅ eftermiddagen åkte jag till De anza park in sunnyvale, för jag var bjuden på födelsedagsfirande för Kajsas värdmamma, junk food in the park ( : , så himla mysigt med alla dessa amerikaner som samlas i parkerna och firar med mat och vänner. jag kajsa och johanna avslutade med att gå lite i  Mountain view, var tänkt vi skulle hinna se the wine and art festivale som varit där hela helgen, men vi lyckades komma när de började plocka ihop allt, men vi fick en liten promenad i en regnig downtown istället.

Idag har jag varit på IKEA med kajsa som smakråd och hjälp.... Hade en lång lista på saker som skulle införhandlas till Ebbas blivande rum.. Ska ta bilder sen när det blir färdigt..
  Imorgon ska jag sy gardiner och kuddar, samt åka till min tygaffär för att införhandla mer tyg till ebbans rum.

Tack och hej för mej, nu är jag trött och böra vila mej.

                                         

                                         

                                         

                                         

                                        

                                         RÄLIGA garlic pommes.......

Kommentarer
Postat av: Fiefis

Oho, Inglorious Basterds är så bra (!) och som du skriver, den är sjuk sjuk sjuk! haha. jag såg den på bio för typ 2 veckor sedan, skrek och blundade när det kom en massa blod men ändå älskar jag filmen. Haha. Ikväll ska jag på bio och "Sommaren med Göran" förmodligen lite mindre blod... hahaha

2009-09-15 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0