Kajsa helg

Jo denna helgen kan man nog dopa till kajsa helg ( : ..
  Familjen akte fredageftermiddag upp till lake tahoe, dar Oscar skulle tavla , samma adventure race som de gjorde forra aret. Kanns helt tokigt att det var ett helt ar sedan jag var med dem, tiden bokstavligen springer ivag.
  Men i vilket fall som helst, nar huset var tomt, stallde jag mig pa lopbandet, spran litta, sedan borjade jag stada. Efter en lang och valfortjant dush akte jag och hamtade Kajsa. Vi akte och fixade legg till henne, haha ar typ proffs nu eller nagot, sedan inom Ross, och hem. Varmde upp pizza och hemmagjorda piroger som jag gjort dagen innan. Meningen var att vi skulle ut, men vi var allt for sega, sa vi stannade hemma, at kajsas hitskickade svenska godis och poppcorn och tittade pa sex in the city, omg jag bara alskar den filmen, vill ha alla dessa klanningar som de bar och skorna ska vi inte prata om hihi.....
  Lordag, jag och kajsa var ute och gick i 1,5 h, sedan bakade vi scones, och tittade pa sa som i himlen. Vi var ganska sega ma jag saga, for nar vi val kom ur huset var klockan 5 hahah, var tog tiden vagen???
 Vi fort bort till Stanford, dar det var match, san Jose state university mot stanford, detta = sjukt mycket folk, +massa amerikander som tagit med sig grillen och sitter och grillar utanfor. Vi strosade omkring, sedan akte vi till safeway och handlade ingredienser till tacos, riktigt svensk tacos.... Victoria och hennes kompis Vicky kom sedan ocksa, och tillsammans hade vi en mysig afton med god mat och gott sallskap..
 
  Vi akte sedan bort till stanford for andra ggn denna dag, nagra andra svenskar var pa fest dar sa vi tankte kolla upp laget, haha men vi kom inte in, visa era legg hahahah ska vi komma dar med tre HELT OLIKA svenska legg, inte alls misstaksamt haha ( : .... Men stannade kvar och snackade ett bra tag.

Trott trott trottast sondag morgon, 4 timmars somn, trott, men in till san francisco for att ga pa aupair meeting, eftersom jag var med pa samma tillstallning forra aret var jag inte sugen detta ar, jag lyckades fa med mig Kajsa att skolka med mig hahah ( : .. Vi gick istallet genom chinatown, dar det var nagot jippo, festivalliknande. Lunch at vi saklart pa honeyhoney MMMMMM gott, var langde sedan, jag introducerar detta stalla for alla, ett maste i Elins uppfattning om san francisco hahah.
  Kom hem vid fem, stallde mig pa lopbandet igen hihi, men kande mig trott i kroppen, sa gick av efter 30 minuter, dammsog ovanvaningen och satte mig sedan for att sy Ebbas gardiner... klockan nio var jag DOD och ville inte se tyget mer haha... har det fortfarande framfor mig inte fardigt an, ska nog ta tag i det ikvall..

 Super helg, men trevligt sallskap.

btw, jag kommer hem i borjan av december, och ska ivag pa reseledarkurs den 11 i alperna ( : .. sa packa upp och packa var det har.

Bilder far komma en annan dag, nu ska jag ut och springa ( :

Kommentarer
Postat av: Emma

Din lilla löperska! : ) ska du också springa broloppet kanske? Hur länge ska du vara i Alperna?!

Du får ta och vara hemma ett tag tycker jag : )

Pusspuss

2009-09-23 @ 09:28:52
Postat av: Fie

hahaha, aupair mötet jag förstår varför du skolkade från! minns du ryskan med blixten? haha, jag har fortfarande lite synfel sen den kvällen ... ;)



början av december och sen åker den 11 igen :( det är inte länge! men alperna ligger närme sverige iallfall, det går åt rätt håll ;) hahaha. håller med emma, kooom heeem - vi böörjar ooom igen :D haha.!



Puss, ta hand om dig!



2009-09-23 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0