...

"Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart."

Trött, arg, irriterad, ledsen, förbannad, sviken, pissed, förfasiken, gråt.... Så kan man känna ibland, men det är väl tur att man har vänner.. Är så glad att jag har vänner som jag kan vända mig till när man har en av de där ner dagarna, som allt oftare kommer.....
  Kunna ringa och gråta och ha någon som lyssnar och förstår, utan dessa människor skulle jag inte kunna klara mig. Att ha männsikor i ens omgivning som kan se på en eller höra på ens tonläge hur man mår, som bryr sig, det är bannemig guldvärt.

Vill bara säga till er alla, ni jag menar kommer känna er träffade, jag är så innerligt glad jag har er. Trodde inte det fanns vänner som ni, men tydligen finns ni......

Oj elin låter lite blödig, but I have one of thouse Bad days. But just wanne tell u all, I LOVE U ALL.

Tjohej NY and Tine here I come.

                                  
Tack vännen, du får bli dagens vän hihi, tack för jag har dig här ( :, haha så mycket du får lyssna på dina öron borde få skoskav snart hahah ( :

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh sötfia ! Tack för att du finns här- och du vet, du kan alltid ringa till mig- även 3am o mina öron lyssnar på dig!



Ha det nu underbart i NY och tänk inte på NGT dåligt !

2009-09-02 @ 08:11:34
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Mamma

Lilla Elin!

Just så där är livet, det kan inte alltid vara solsken. Men jag lovar dig att det känns bättre snart igen.

Tusen bamsekramar

2009-09-02 @ 15:26:43
Postat av: Fie

Fie skickar också tusenbamsekramar och lite mumsmums på kinderna, hihi :) Ha en underbar resa i New York :)

2009-09-03 @ 17:25:13
Postat av: Matilda

Usch och blä för dom där pissdagarna!! :(

Hoppas NY trippen gjorde dig på bättre humör, den resan var du mer än värd!

Kram på dig!

2009-09-10 @ 13:56:13
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0