A piece of me is missing!!!

 Sitter vaken, klockan är halv två, allt för sent för mig att bara sitta uppe och uggla.
 Har haft en mysig kväll med Victoria och Kajsa i bagageluckan av min bil, ( :..... Vi har varit på drive in movie, skulle egentligen se Fame (dansmovie), men det blev Bandslam istället, en riktigt tjejfilm.

 Men när jag kom hem såg jag att min kära Line skrivit kommentar på facebook där hon saknade mig... Och jag måste bara skriva att jag har det toppen här, men det är något som saknas, något som gjort mig så glad och känt mig hemma här, och det har varit Line... Så himla tomt utan henne. Det är så jobbigt att människor kommer och går, livet är väl så, men här är det extremt, någon du haft i din vardag försvinner... Och fine man ska prata så och så mycket, men 9 timmars tidsskillnad gör inte saker så lätt.
  Men men snart kommer jag hem ( : , ser faktiskt fram emot att få krama om alla ( : , samtidigt som jag kommer sakna de blöta och snoriga pussarna jag får här varje dag, + att någon var 5e minute säger att hon älskar en hihi..

 Imorgon blir det umgås med Kajsan och vickan, och söndag likaså. DÅ blir det Berkley och någon festival grej jippo sak som är pågång.

Nu ska jag sova kudden. 
  Puss och kram julegran


                                         


                                   

Kommentarer
Postat av: Emeli

O ja...bilden på er är allt annat än charmig...

2009-09-26 @ 11:50:49
Postat av: elin

haha syster vad menar du, jag tycker vi ät sötare än sötast på denna bilden ( :

2009-09-26 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0