Tarar som rinner ner...

                                           "En lycklig saga som plötsligt försvinner, 
                                             ett hastigt farväl och tårar som rinner, 
                                             munnen skrattar och hjärtat gråter 
                                             de har gått och kommer aldrig åter"



 
Livet ar tyvarr inte alltid en dans pa rosor, en gladjedans dar man glatt dansar runt pa ta. Utan det finns sa mycket som gor ont, mycket som har gjort sa himla ont och sa mycket mer som kommer gora ont.

  Jag saknar er sa farmor, farfar och min Tjacky. Varfor ska ni forsvinna nar jag inte finns dar vid er sida? Jag vet att det inte ar nagot man kan bastamma sjalv, men det kanns inte rattvist, men ni vet att ni finns i mina tankar. Kan inte sluta grata, undrar hur manga tarar det finns samlade i min kropp och knopp, till sist tar de val slut, och lika sa jag, tom och trott.

  Mina tankar finns hos er, och min alskade familj, onskar jag var hemma hos er nu.

  Alskar er sa mycket!



                                              


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla vännen!

Vet att det är svårt för dig att inte vara här med oss. Men snart är du hemma igen och då väntar många kramar på dig.

Älskar dig

2009-10-16 @ 12:24:08
Postat av: Emma

Tänker på dig, du är starkare än du tror och när du kommer hem ska jag krama dig och aldrig släppa taget...

2009-10-17 @ 16:40:41
Postat av: Matilda

Fina, fina du, mina tankar är hos dig! <3

2009-10-18 @ 13:51:09
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/
Postat av: Fie

snart snart är du hemma hos oss, väntar och längtar efter dig! du är aldrig ensam bästis! Massa kramar!!

2009-10-18 @ 14:23:45
Postat av: Victoria

<3

2009-10-20 @ 06:32:18
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0