Ny helg Ny vecka

Helgen var inte sa super aktiv, ganska nice ibland att bara fa chilla..
  I fredags kom Desi och hamtade upp mig, sa korde vi bort till Stanford och mos litta, med en jambajuice i hand och solen mot kinderna, harligt or what?
 Vi korde hem till mig, for som sagt Elin utan strumpor pa bio=helt omojligt (kan ju inte somna med kalla fotter) ( : ).. Victoria kom och hamtade upp oss, sa korde vi bort till cuppertiono, mmm och innan bian at vi falafel, gud sa gott, har inte atit det pa ett ar, helt toppen gott var det, dock fick jag sa himla ont i magen efter, for jag at sa mycket, en formaga jag har haha, hur ar det nagot ska man ju vara bra pa ( :?
 Vi sag i vart fall whip it. Mitt sallskap gillade inte filmen, men det gjorde jag, en san film man bara kunde sitta dar och skratta, grata och le.. Visst den var forutsagbar, men jag gillar det, eller jag var in the right mood for en sadan film.
 
Lordag, upp tidigt och ivag till taget och in mot San Francisco, kan vara sista ggn jag tog taget in.... dafor ville jag gora det haha. Vandrade bort till min parlaffar, som va fan var stangd... korkbollar, det ar inte direkt ett omrade som man ska vandra omkring i, och nar jag val gor det sa visar det sig att mitt mal ar stangt..
  Men jag fick ga och tanka lite, Assa jag alskar San Fransico, Underbar stad. Men varfor gillar jag den sa mycket?? , det ar svart att beskriva, det ar sjalva kanslan, jag blir bara glad i hela kroppen av att ga omkring. Dar finns allt, fran den skungigaste byggnaden till toppen av toppen.
  Jag mottte Victoria inne vid union, vi vandrade genom china town, var nog inne i varannan affar, roligt var det i vart fall att ge och titta. Har kan man hitta allt man behover och lite till...
    Vi korde ut ur stan och in pa en bia, lite mex mat, som vi tog med in i biosalongen, sa himla harligt har, folk skippar att ata hemma for att ta med sig mat med in till bion, kan lukta lite men ganska mysigt.. Idag var det where the wild things are, en barnfilm som ar basserad pa bok.. Sjukt seg film, mysig men seg, fick tugga tuggumi for att inte somna. ( :

 Mandag igen, regn och segt, Ebban har haft en dalig dag, alla har vi val sadanna hihi..
  Jag forsokte baka farmors stugbullar, men de blev inte alls sa som farmors, fa ova mer pa dem, dock nar jag kommer hem, for jag far spel pa torrjast, bara sa ni vet....

  Puss haj leverpastej

                                                                                            

Hosten borjar helt seriost komma har med, sa himla vackra farger...



                                 

Kommentarer
Postat av: Victoria

ja tyckte ju inte whip it va dålig, bara skämten hehe..

2009-10-20 @ 06:36:04
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Fie

Haha sitter här och ler :) Chinatown, haha, minns du när Rasse ville köpa hem årets fulaste kinesmorgonrock, haha! Jag ville köpa en enorm Buddhastaty och pappa som "fyndade" en fake kattunge, hahaha. Det är som du skriver, allt finns i dom butikerna, hahaha. Det var en rolig kväll :) med lamm i magen ;) mums!

2009-10-20 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0