Halloween igen

Sa har det gatt ett ar sedan jag firade halloween forra aret ( : ( jag vet smart skrivet)...
  Men som sagt ett ar har gatt, sedan jag firade halloween med Malin, Tina and Julie pa standford ( : , det var toppen att fira halloween pa ett av USAs basta universitet. Detta aret finns det bara losa planer an salange vad vi ska gora, tanken ar i vart fall att jag och vickan ska in till SF, alla amerikaner sager att man maste vara i castro under halloween, att det ar helt tokigt mycket folk och alla har fantastiska kostymen ( : , sa vi far val kolla laget..
  Jag blev precis klar med min kostym, ute i sista sekunden, kanner du igen det mamma, men nu far jag fixa det sjalv. Slarvigt men jag hoppas man ska se vad jag ar imorgon haha...

  Idag var det lite trick or treat i downtown, foljde med och kollade lite nar Linnea och Ebba gick runt och trick or treatade, dock ar det inget godis for ebba, hon far anvande godiset och betala till charlotte och oscar i utbyte mot leksaker eller nagot tror jag tanken var.

Annars har det inte hant sa mycket nytt, tiden gar lite segt at the moment, langtar allt lite hem nu, men jag kommer hem i borjan av december, och kommer bargis langta tillbaka efter en vecka, I vart fall kommer jag sakna Ebbolina, funderar pa att packa ner henne i min vaska, tror ni charlotte och Oscar skulle marka nagot hihi ? ( ;
 
 Nu ska jag sova, trott trott trott,

btw jag fargade haret forra veckan, ROTT blev det, skrattade at mig sjalv, sa jag forsokte pa det brunt igen, men utan direkt resultat haha, men jag matchar min utkladnad for morgondagen ( : ..

 Kan ni gissa vem jag ska vara haha ?

                                =   

                               

                              

Medans Ebba kampade pa med att gora en stjarnparlplatta gjorde jag dessa parlplattorna ( : , det ar bannemig roligt att gora parlplattor haha ( ;

                               

                               Saklart var flickorna prinsessor idag ( :

                               

                                Varldens sotaste Siri som kangru ( :

Buhuu, and happy halloween till er alla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så söta flickor!

Hur ser din kostym ut, ska du också vara prinsessa eller satsar du på att vara känguru.

2009-10-31 @ 17:10:44
Postat av: mamma igen

Ah jag kom själv på det, du ska var Pippi så klart det passar super till hårfärgen.

2009-10-31 @ 17:12:33
Postat av: Emeli & Alex

Vi fattar inte vad du skulle vara utklädd till...BERÄTTA eller ännu bättre, visa bild!!

Så söta kidsen var!!

puss

2009-11-01 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0