Fullt os

Forra helgen var det ingen vila ( : , vilket elin gillar, om man inte har nagot att gora gar tiden sa otroligt langsamt, sa darfor maste jag ha saker att gora hela tiden.
  Pa fredagn var det drive in movie med vickan och Kajsa, sag en film som jag for tillfallet inte kommer ihag vad den hette, haha olikt mig eller vad?
 Lordag var det chill i asnta cruz, stranden, shopping i de super niciga secondhand affarerna som finns dar, indiskmat, mys i Los Gatos +besok i godisaffaren och sedan hem till kajsa och bubbla i hennes bubbelpool.
 Sondag, toserna ringde mig och de stod utanfor och vantade, in i min bil och av mot San francisco. Alice radio hade gratis concert in Golden Gate Park. Sjukligt varmt var det dock, blev helt snurrig i skallen juu.
 Mos lite i Haight A, sedan fortsatte vi kora och nu mot Berkely, dar det var nagot festival, i vart fall spelade Dizzy ballon. Sjukt harligt band, man blir sadar glad av att lyssna pa dem....
 Hungriga i magarna gick vi till ett stallle dar jag at en supergod veggieburgare, sedan var det dags att kora hem och sova, for helgen hade gatt i ett sa trott var jag..

 Veckan har gatt pa som vanligt. Ebba i skolan mandag, onsdag och fredag. Tisdag bibblan och parken dar vi traffade Linnea, brandie, siri och Tina med Elsa (svenskar som precis anlant till Los Altos halan). Torsdags var jag och ebba i en liten park i cupertion, super duper mysig med djur, back och lekpark. Igar fredag var vi uppe i rancho och tittade pa djur.
  Vet itne riktigt vad vi ska ta och hitta pa idag, Charlotte och Oscar ska ut och cykla, eller de skulle borjat for 15 minuter sedan, men de ar inte hemma an, sa jag vet inte riktigt.... hihi...

 Tror jag ska sluta vid tre idag, men det vet man inte heller ( : , men tjejerna ar och myser i stanford, sa jag hade tankt mig aka dit nar jag val slutar, sedan ska jag nog chilla med dem ikvall hoppas jag, vet inte rikigt. Kanner mig lite halvkass, ont i halsen...

                                      

                                     Sota tjejer eller vad ( : ?

                                      

                                      

                        Att fanga denna tos pa foto ar inte sa latt, men nar hon val ar still ar hon ju bara for sot.

          

                                        
   Okej jag har tagit bilder fran Victoria blogg, jag kan inte fixa dem sahar ( : , eller kanske kunnat med lite ovning och en fugerande dator......

Kommentarer
Postat av: Fie

härliga bilder på er! söt hon är ebba - ja du med elin! :)



nice med så mycket konserter, låter som himmelriket i mina öron :) :) :) !! Puss



2009-10-04 @ 23:05:11
Postat av: Emeli

Åh, så gullebulliga ni är! puss puss o älskar dig

2009-10-08 @ 11:43:30
Postat av: Emma

Sötnos x 2 : )

2009-10-17 @ 16:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0