Santa cruz= surfarnas mekka

 Lang helg helgen som har varit, tycker dock det ar lite trist ibland att vara ledig ( : , vet inte vad jag ska gora, i vart fall inte pa fredagar, for alla andra jobbar, men men det blir tid till sig sjalv och fixa och dona..

  Lordag var heldag med Vickan ju. Hade inga planer for sondagen, men sa ringde Desi och fragade om jag ville hanga med till Santa cruz, det var tydligen en varlds surftavling ( : , och vem sager nej till att aka och titta pa surgare ( : ? , inte Elin i vart fall..
  Det var sa otroligt hoga vagor, jag blev sjosjuk av att titta pa dem, men det var givetvis utmarkta forhallande for att surfa, och perfekt laga for mig att anvanda min nya kamera ( : , blev en hel del foto.
 Efter att ha statt och frusit ett tag och tittat och fotat, kande sig Elin valdigt fardig. Sa vi akte forst till en butik som typ hade surfstyle outlet, coola saker, kopte mig en stenfrack santacruz T-Shirt, det maste man ju ha.. Har borjat jobba upp mig pa ltie coola och olika T-shirts nu, har aven kopt en OBAMA, det maste man ju ha med ( : .
  Efter outletten akte vi ner till downtown, gick i lite secondhandstores och sedan till en loppis, det ar sa harlig stamning i santa cruz, allt ar bara sa chill, verkligen surfstyletown..

 
  Igar satt jag och tittade pa ensam mamma soker ( : , haha ar det bara jag som grat till sista avsnittet ( : ? , det ar sa fint med karlek haha, tror jag behover lite karlek jag haha, Vanner och familj , KRAMAR nar jag kommer tack hihi ( : .

 Btw den 7 december anlander jag back to sweden igen ( : . Miss u all

Nu ska jag sy lite hade jag tankt mig och parla lite (eftersom det inte finns en oversattning pa beading, sa far jag val saga parla ( : , )

                                      

                                                                  WELCOME TO SANTA CRUZ

                                      

                                      Akta dig for fasiken ( : 

                                      

                                     Bilden ar inte sa bra, men den ar lite rolig dock, du och jag kompis.

                                    

                                    

                                   

                                   

                                  

                                 

                                 

                                 

                                 

Kommentarer
Postat av: Tom

Surfarnas paradis- Byron Bay, Australia:)

2011-05-06 @ 01:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0