Halloween

Sa har halloween firats igen. Denna gangen gjorde vi det inne i San francisco. Herregud ma jag saga, det ar i USA man ska fira halloween, alla klar verkligen ut sig, kanske inte till en borjan, men pa kvallen gar varenda kotte runt i sina drackter. korta, longa, heltackande, i glada farger, glittrande, hariga you name it..
  Som Pippi langstrump och med mig have jag victoria som en 80tals brutta vandrade vi genom san francisco, vi motte upp med ett helt gang svenska aupairer, bland annat Josefine som jag traffade for 100 ar sedan typ ( : , men i vart fall hade vi lite forfest och gick sedan vidare till en bar for att sedan ga vidare till en klubb, men val framme vid klubben avr vi ett antal som  beslot oss for att avsluta kvallen har, 30 dollar for att ga in pa ett stalle som verkade lite sadar halvbra, Nej tack ( : .
  Men hade allt som allt en trevlig kvall, umganget kan ju inte bli battre nar man ar med vickan ( :

 Idag har Ebba varit i skolan och sedan akte vi ut till san antonio farm med Brandie, Linnea och Siri ( : ..


                                   

                                    

                                     

                                      

                                     

                                      

                                     

                                     Finn ett fel ? 


                                    
Ebba har ocksa fargat haret ( :, men sag inget om att de ar organet, ebban tror det ar rott ( :, allt klar en skonhet?

Kommentarer
Postat av: Victoria

Taaack för helgen Pippi ! :D

Du skulle ju nästan kunnat låna hennes peruk ju ^^

Haha, så söt lilla tjejjen.. Ariel är lätt min favorit !

2009-11-03 @ 07:52:32
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Mamma

Kan felet vara att jag inte ser någon råtta?

2009-11-04 @ 17:24:27
Postat av: Elin

haha mamma jag fattade inte forst, fick sitta och tanka en stund, men sa bling trillade 10an ner haha ( :, sant ingen ratta haha

2009-11-04 @ 23:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0