Academy of Science

 Efter en ny vecka foljer en ny helg.
I veckan har vi lekt med Ebbas vanner, linnea och Elsa.
Ebba var bara for rolig haromdagen nar vi akte bil. Jag hade radion pa och Ebba satt bak i sin barnstol, hon ar dock vand sa att jag inte kan se hennes ansikte... Helt plotsligt sager Ebba - Elin jag shakar my ass.... hahaha vad svara man pa det haha, onskar jag kunde se hur denna lilla dam dansade dar bak i barnstolen.
  Sa var det antligen Torsdag, dagen som Ebba langtat efter hela veckan, vi skulle hamta Maggi och farfar Anders pa flygplatsen. De hann inte komma innanfor dorren och Ebba hade hunnit visa alla sina saker, inte minst sina dressup klader. Minns det sa val, nar jag sjalv var liten och hade nagon pa besok, Ville ju visa upp alla nya och gamla saker som man hade ( : ...

  Veckan HOJDPUNKT ar nog allt nar man kamera ANTLIGEN anlande. Som ett litet barn pa julafton tog jag emot den av fedex mannen, kom bara innanfor dorren och slet sedan upp boxen, OMG den var fylld med kamera saker ( : . Sa nu har jag med en systemare, glader... Nu ska det blir blombilder till massor och en hel del Ebbolina bilder.

  Igar, fredag: Victoria och Eloin visste inte vad de skulle gora, sa de hyrde film, kopte sig en annanas, poppade popcorn, tande ljus och satte oss bekvamt i Elins sang, pa tvn rullade filmen Aliens Vs monsters igang (btw en tecknad barnfilm) igang. Kande oss verkligen som 20aringar, vi kom aven fram till att nasta gang vi ska veckohandla ska vi gora det pa en fredagkvall, det finns namligen parkeringsplatser anda framme vid ingangen till safeway + att det ar ganska folktomt inne i affaren, undra varfor? vad gor folk pa en fredagkvall liksom ( : ?

 Idag vaknade jag tidigt, den lilla Ebban har hostat hela natten, stackarn. Blev en kort loprunda (fy for att springa pa morgonen, dodens).
  inom safeway, lamnade tillbaka 1 dollars filmen, inom banken. Hem och upphamtad av Victoria. Mot San fransisco bar det av, som jag sagt sa manga ggr forr, jag ALSKAR denna stad, det ar nagot speciellt.
  Vi korde forst till min parlaffar, lar va sista gangen jag gjorde besok har, darfor blev det en timme dar inne ( :, glad att det inte var min syster jag hade med mig, utan en Victoria med talamod till 1000.
  Sedan stallde vi in GPSen mot Academy of Science som ligger i Golden gate park. Kan saga er att det blev en hel del foto.
  Dagen avslutade vi i Haight, just love it ( : ..
Trott korde vi hem och nu sitter jag har hemma, har en hel del att fixa med, och eftersom jag ar en av de segaste manniskorna pa denna jord, sa tar det sa langt tid for mig att fa tummarna loss, sa hogen av saker som ska goras blir bara hogre och hogre....

 Nu har jag skrivit for mycket och det ar val bara mamma, syster och Fie som orkar lasa igenom allt haha ( : , +Victoria haha, som redan vet allt som hant.


                                    

                                    

                                   

                                  

                                 

                                 

                                 

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                

                                


Hej HOSTEN har verkligen borjat komma, inget mig emot, dess farger far mig att varmas upp anda in i magen ( :


Kommentarer
Postat av: Mamma

Elin!

Bilden med Zebran är urläcker, det är bara du som ser sådana detaljer.

2009-11-08 @ 10:15:56
Postat av: Victoria

blir nattläsning för mig nu hihi.. me like :)

och duuu , SUPERfina bilder fick du till Elin !! Riktigt niciga

2009-11-08 @ 11:56:48
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Fie

mmmjaaau, vilka bilder! gud så vackra! ser framemot att du kommer hem och fotar mig en massa :D hahaha. linslusFie! :D haha ebba är rolig, skaka rumpan och dansa till bilmusik, haha.



nu ska jag äta kålpudding, haha. PUSS! ses snart :)

2009-11-08 @ 14:27:28
Postat av: Matilda

Jag orkar också alltid läsa alltihop ;)

Fina bilder tösen!

2009-11-09 @ 22:36:53
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0