3 weeks to go

Om tre veckor ligger jag hemma och sover i min lilla sang i mitt fina rum ( : ...
  Helgen borjade med att jag och victoria akte till Nickel city dar de var nagra band som spelade, de var faktiskt tva riktigt bra band, Desi och en finsk tjej slot ocksa upp..
 Lordag, gick upp tidigt for jag skulle prata med moren och faren min, men ville hinna med en loprunda innan. Vad ute och sprang i 1 timme och 20 minuter, vilket resulterade till en sjukt morbultad Elin, tjena jag har aldrig kunnat springa sa langt forr, fick dock pausa 5 min for fick kramp i magen..  Efter att ha pratat med paronen blev det lite segande, tittade pa Ullared, hahah herre mina gudar, vilka manniskor det finns, eller ar jag en av dem? blir ju radd for svenska folket haha...
  Victoria och jag tittade pa avsnitt 1, vi satt minst sagt emd munnarna oppna, finner inte orden hahah..
Sen blev det lite shopping, maste ju kopa det sista, men hur fasiken jag ska fa ner allt, det ar en fraga...
 Pa kvallen akte vi till Santa cruz, malet var att se dizzy balloon, sjukt bra band, blir sa glad av deras musik.

 Sondag roadtrip till napa valley och sonoma. Sa vackert detta landskap ar. Hostens farger ar ju bara sa varma. Blev i vart fall en hel del foton tagna, men inte sa manga som jag kanske onskat, men da har jag ju en anledning att komma tillbaka, och dessutom vaar 21 sa att jag kan ga in pa nagra av alla dessa vingardar och ga pa vinprovning ( : , det ar ju halva poangen med att aka till en vindistrikt eller vad sager ni ( ; ?

                              
                                

                                 

                                

                                

                                






                                 

          

                                              

       

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0