8 Manader

oj nu har jag glomt att skriva igen, och som jag sagt sa manga ggr innan, sa kommer jag inte riktigt ihag vad jag gjort.
   Forra helgen hangde jag faktiskt mest har i mina hemtrackter, vilket jag inte gjort pa verkligen lange. Pa fredagen akte jag och Tina hem till Matilda, sedan stack vi mot san jose, dar vi slot upp med Matildas gang ( : , det blev dansande pa en klubb, dar det i princip enbart fanns mexare eller asiater, sa jaa man kan val saga att vi skiljde oss fran mangden.
Det blev sen hemkomst, runt halv tre, trott och direkt i bingen.
  Lordag, hade stallt klockan, och gick ut och gick pa morgonen, jobbade sedan pa formiddagen medans paronen var ute och cyklade. Nar jag slutade ringde jag Matilda, som kom hem till mig, det var dags for powerwalk i los altos hills, en bra runda blev det allt. Efter sa kakade vi mat pa fresh choice. ojojoj sa var det lite bradskande, Matilda hem till sig jag hem till mig, gora mig iordning och sedan kora hem till Matilda, San Jose som gallde aven ikvall, Hemmafest hos Anja, en tysk van till Matilda. Rolig fest anda till Anjas vardpappa kom hem for att grannar hade klagat pa att det lat for mycket, sanka volymen och sedan kunde vi forsatta.

Tidigt tidigt vaknade jag sondag, tog bilen hem. Sov en timme och gick sedan till taget, idag skulle mitt gang namligen ha fotodag inne i San francisco. Gick till Honey honey dar David, Basse, stina och Ida satt och at, Malin slot upp, sedan kom Line, johanna, Peter och en ny tjej Ulrika.
  Dagen gick ut pa att vi skulle ta foto pa vad San francisco ar for dig. Vi gick nog i mer an 8 timmar, blev manga bilder, man kan val sammanfatta dagen med supermysigt med mycket goa vanner.
  Av alla foto som togs ska det sattas ihop en bok som vi alla sedan ska kopa.

Veckan som varit har gatt fort, fortfarande lite forkyld, men nu kande jag att det var pa tiden att jag kunde borja trana igen, sa det har jag gjort denna veckan. I onsdags hade jag och Ebba mat och bakdag, lagade kottfarsas, kottbullar, biffar, piroger och en choklad och banan kaka, sa nu har vi massor med mat i frysen.
  Pa kvallen hangde jag med Basse.
Torsdag, GRATTIS min kara fader, och aven kungen far man val saga. Valborg, jaha varfor firar man det? , men fira maste man val. Tog taget in med Basse, slot upp med Line och David.
  Kakade pa honey honey ( haha ar stammis dar), sedan skulle vi "festa" till det lite, haha slutade med att v somnade, sa himla trotta, det gar inte att partaja en torsdag.
  Fredag, Line och Jag korde Basse till jobbet, sedan hem till mig. Line var ledig idag och hade darfor bestamt sig for att umgas med mig nar jag jobbade haha... Jag gjorde matsack sedan akte vi till zoo i palo alto.
Pa kvallen gick vi pa bio, sag ghosts of girlfriends past (tror det hette nagot sant), rolig ( : . Inom safe way, kopte tortilla och guacumole (hur i hela friden man nu stavar det), hyrde en film for 1 dollar i automat. 
  Lordag korde vi in till san fran, hangde i haigh.. tills klockan 4 da det var pa tiden att bege sig hem till Line for hon skulle jobba. Kort stopp vid golden gate, antligen tog jag och Line fota dar tillsammans.
Kvallen blev bara mys, men risgrynsgrot och film, hygge med slick eller vad sager du Line ( :

Tog farjan hem idag och sedan tag, direkt till gymmet, och nu sitter jag har. Har stadat litta, har en ivss Ellan som ska komma imorgon, ska verkligen bli helt underbart att fa besok. Nu har jag varit ivag i 8 manader, det ar ganska lange tycker jag allt.

hoppas ni har sol for det har inte vi, har bara regnar.....

                                            

                                            

                                           

                                           

                                          

                                          

                                        

                                       

                                       

                                      
                           
                                     

                                     
                                      

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jag sa just till mamma igår att det var länge sedan du skrev...o som ett brev på posten kom ett inlägg!

Så bra att ni försökte göra er immuna mot svininfluensan genom att dansa med mexare...hmmm...skruttunge!! :)

Sol här...inte just nu, vårsommarvädret tycks tilfälligt ha ersatts med moln o småregn, men det är nästan ok faktiskt.

Ha killekul med Ellan o snart kommer vi också!!

stora pussar o kramar

2009-05-04 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0