Nu ar Ellan har ( :

Maste bara skriva att nu ar Ellan antligen har.
  Kande lite latt stress nar jag var sen for att hamta upp henne, korde vilse vid flygplatsen, korde nog 3 varv runt haha tills jag fattade, men san tur var sa var Ellans plan forsenat ( : ...
Stod och vantade ett litet tag pa henne och sen helt plotsligt kom hon, snacka om att jag blev glad, att krama om henne var tipp topp ( :. Sa nu sitter jag har, nagra kilo tyngre i magen av svensktgodis och helt varm inombords ( : ..

Nu har vi en vecka fullspeckad framfor oss, maste ju hinna med sa mycket som mojligt.

Men nu ar det sangen som galler for oss bada, Ellan har sadar lagom jetlag nu, klockan ar morgon dar hemma och det ar dags att sova har hihi.

Puss och kram pa er dar hemma. 


                                                  

Kommentarer
Postat av: victoria

oohhh , I like your dress/outfit :) hey, vi får ses ngn dag ju ! var ett tag sen :P

2009-05-05 @ 08:02:14
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: FIE

HALSA ELLAN! TOKYOKRAMAR!

2009-05-05 @ 08:31:31
Postat av: mamma

Hej på er båda!

Hoppas att ni får en toppenvecka tillsammans. Jag vet ju att ni kan ha rätt kul tillsammans, glömmer inte då ni varit i Tyskland på träningsläger och kom hem som ett par

Kram

2009-05-05 @ 14:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0