halvlek

Nu har Ellan varit har i nastan en vecka, helt toppen att ha henne har, ar sa glad att jag har sa goa vanner som jag har.
  Vi forsoker hitta pa sa mycket saker som mojligt, man maste ju hinna med allt, dock lite svart ibland.
Tisdags tog vi det bara lungt pa formiddagen sedan korde vi Ebba till skolan, Ellan var sugen pa att shoppa lite sa jag tog henne till Target ( Fie jag vet vad du tycker om den affaren ( : ), sa Ellan fick kopt lite, det ar sa himla billigt har mot hemma. Vi hamtade Ebba kvart over tva, sedan var vi bara hemma, Pa kvallen tog jag med mig Ellan till silversmidet, hon fick sitta dar och titta medans jag pillade hihi. pavagen hem var det dags, Strabucks, det maste man ha nar man ar i USA.
  Onsdag, santa cruz stod pa schemat, gjorde oss varsin god macka, med bireost och salami gott gotti gott gott. Hade oss en heldag, stranden och sedan ner till downtown, dar Ellan fick smaka sin forsta jamba juice ( : , det ar mycket som ska testas. Pa kvallen akte vi in till San francisco, plockade upp Basse pa vagen och motte sedan Line. Det blev cheese cake factory och sedan bia.
  Torsdag, korde Ebba till skolan och sedan akte vi till Ross, haha ett annat maste, dar kan man hitta det fulaste med aven helt okej klader, men det ar framforallt BILLIGT ( : , we like. Eftermiddagen bara sprang ivag, vi var kort inom stanford, helt fantastiskt universitets omrade verkligen, dock lite val dyrt att ga dar, det har man inte rad med. Nar jag slutade sa akte vi till santana shoppingmall, Mycket shopping har jaa, inte for mig dock med for Ellan.  Vi avslutade med filmmys, Mamma mia, jag somnade forst och sedan Ellan, Nagot ar seriost fel med mig, somnar till alla filmer nu for tiden, forrra helgen somnade jag till tre filmer, trevligt sallskap jag ar ( : ..

Igar korde jag Ellan till taget, hon passade pa att aka in till san francisco medans jag jobbade, skulle kolla laget.
  Medans jag hade playdate har hemma gick Ellan omkring och sag massor av de turist saker som man ska se. 3 slutade jag, satta mig direkt i bilen och korde in till Ellan, lite shopping, sedan akte vi mot berkeley, dar det skulle hallas avskedsfest for Line, overraskningspartaj, blev en marklig kvall men trevlig.

Nu har jag precis slutat och vi ska nog stanna hemmavid idag, Ska in till san francisco imorgon och utflykt mandag och tisdag ar jag ledig halva dagen, sa vi ska nog kunna hitta pa nagot att gora.

Ville bara ge lite uppdatering av vad vi hittat pa so far.

Puss haj leverpastaj

                                               

                                               

                                             

                                            

                                            

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0