veckan eller this weekend

en vecka till har gatt!
Ebba var sjuk halva veckan, sa det var en valdigt lugn vecka, Ingen skola, ingen gympa ingen bibblan..
I fredags vid halv sex tiden kom Line och hamtade mig. Eftersom jag var trottare an trottast var jag inte sugen pa att aka nagonstans, darfor erbjod Line sig att hamta mig sa att jag skulle hanga med henne och resterande av ganget till fest vid berkeley university. Ivag kom vi, men sakta gick det, herre mina gudar, jag rekomenderar ingen att kora ute pa highway runt 5-7 en fredag, rena rama korvstoppningen. Men senare an beraknat kom vi fram. I berkeley motte vi Mathias, en gammal klasskamrat till Line, som for typ tva veckor sedan flyttat till Berkeley for att plugga och simma i 3 ar. Vi at middag i en av matsalarna som finns pa omradet, snacka om att man hade blivit fet av att plugga har, haha, men jag kan faktiskt erkanna att jag saknar skolan lite, eller atminstone stamningen, att kunna sitta i en matsal tillsammans och ata. Ar faktiskt sugen pa att forsoka hitta nagon utbildning sa att jag kan ta ett ar och plugga har, later inte helt fel..

Det blev utgang sedan nar de andra toserna anlande, en ball kvall, amerikanare festar pa ett annat satt an vi svenskar, festen var slut vid tolv haha. Men nojda var vi iallafall. Alla ar sjukt oppna har, det ar latt att fa nya vanner om man bara ar oppen sjalv.
  Pa lordgen blev det en redig frulle i matsalen igen, dar man kunde ga och plocka allt mojligt.
Sedan begav vi oss hemmat, jag och Line akte till target, kopte lite presenter till Mia, sedan korde vi hem till Johanna som fixat smorgastarta och prinsesstarta ( : .. Mia fick skydiving och massa kramer och tval av oss hihi, Sa till varen ska vi nog ut och skydiva allihopa, hoppas jag pa..
  Jag korde hem lite tidigare eftersom Line madde daligt, vi gcik till sangs, men jag vaknade av att Line skakade, hon hade fatt feber och madde riktigt kass, sa det blev for mig att ringa till Johanna och be henne hamta mig, sa att jag kunde aka med dem in till San francisco, dar det skulle bli grekiskt fodelsedagsfirande mat.
Det var riktigt god grekiskt mat, i north bay i san francisco, har faktiskt inte varit i det omradet innan, men det visade sig vara riktigt nice, massor med resauranger och nog en hel del coola affarer. sa detta omradet star pa tur att bli utforskat.

Lordagskvall efter maten splittrades klungan, Johanna skulle hem, Ida med, Mia och peter gick hem till sig. Jag, basse, peter, sanna och hennes van gick hem till peter och Basse. Somnade till ett anvsnitt av Lost.
  Sondag, jippi Stina pavag in till staden, vi vantade pa att Stina skulle anlanda, vilket hon gjorde vid ett, vi hamtade upp en nyanlad sofie (en kompis till Stina) sedan var det frulle pa honey honey. Efter maten gick jag Stina och Sofie och shoppade litta, sedan tog vi en fika.

Trott som en gnu kom jag hem vid halv tio tiden, bums i sang med mig.
Nu har jag precis varit och tranat, ebba sover, och snart ska vi till lekplatsen for att leka med Felicia och hennes stella och den lilla pagen som jag inte kommer pa namnet pa hihi.

Satt och tittade pa bilder fran var skidresa forra aret, gud toser vad jag saknar er ( : , Mycket, och sedan hamnade jag bland turkiet bilderna fran sommras, Fie, emma och Elin =grispower, love you my girls.

Puss och kram

                                                                 

                            Mia oppnar alla presenter som jag slog in i bilen pavag till Johanna, haha valdigt fint inslagna..       

                                                             

          partyhatten pa, vilket kalas det blev nar den kom pa ( : , Johoanna, Line och ida ar i vart fall valdigt sota i sina hattar. 

                                                    

                                                    

                                                      Jag har gjort en skylt sa att Ebba ska veta vilket som ar hennes rum ( : 
                          
                                                    

                                                    Prinsessan av Los altos var det har ja ..
                                                   
                                                     

                                                       tva sota, coola, snygga om Ebba far valja orden tjejer pavag till lekplatsen.

                                                            

Kommentarer
Postat av: emeli

Snacka om intensiv helg!! Shit sån massa saker du hann göra...du lever lite backpacker liv på helgerna ;)

saknar dig syster!

2009-01-28 @ 07:58:32
Postat av: Fie

ÅÅH TARGET, jag börjar ju sagla :D hahaha! Håller med Emeli, värsta tjofräs helger du har - men det låter riktigt kul :)! Njut!! Du vilket fin skylt du gjort till Ebba, så söt. Länge lever grispower, vi är bäst! Du är saknad här hemma kanibalkött, har ju ingen att bita på ;) Puss och godnatt :)

2009-01-28 @ 23:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0