myshelg med Ebba och Line

Veckan har sprungit ivag som vanligt.. tiden gar sa sjuktligt fort ibland.
Jag hade clas som vanligt i mandags kvall, ja det ar kanske inte sa roligt , men jag far credits och traffa vanner ( : .. I tisdags hade vi aupari mote, gud det var helt meningslost ma jag saga, jag trodde vi skulle bowla , men det var ingen som ville gora det, sa jag akta hem igen haha.

Onsdag var det dags for mig att borja en ny clas, namligen volleyball ( : jihuuuu. Klockan 8.00 borjade det, jag var i god tid, vilket amerikanare inte ar, sa jag var en av de forsta. Salen fylldes, och efter ett tag var vi runt 30 pers som skulle lira. Det ar en lite konstig clas, for dar ar typ ingen larare, sa man kommer kanske inte utveckla nagra speciella skills inom sporten om jag sager som sa, men det ar roligt iallafall. Och har jag tur kan man hitta nagot team att spela i sasmaningom, det hoppas jag pa.
  I torsdags traffade jag Nadja och hennes van over en fika, riktigt trevlig tyska toser ( : haha...

I fredags korde jag och Ebba charlotte till flygplatsen, det skulle bara av till la france for skidakning ( : . Ebba somnade i bilen och vaknade en timme senare, Vi begav oss till en lekplats for att gunga och leka.
Pa kvallen kom Tina och Julie over, mexicans mat och en dalig rulle, riktigt kul att traffa dem, jag har inte traffat dem pa sa himla lange, som sagt tiden springer.

Efter halftdalig somn vaknade jag och ebba. Jag korde ebba till mekaela som hon skulle leka med i tva timmar. Nar jag kom hem hade min dansk anlant, hon satt i sin bil med rutan nera och diggade till dunkande musik, cooling haha.
Vi begav oss till Joanns, for att kopa lite tyg, vi hade namligen tankt sy lite.
  Upphamtning av Ebba, Lunch, och sedan gick vi in till Los altos downtown. Vi invigde det nyoppnade frozen yoghurt stallet i downtown, OOO my sa gott det var hihih, det far bli mitt stalle som jag kan ga till nar Line ar har, alltsa far hon inte komma for ofta haha. Val hemma sa var det dansdags, ebba fick pa sig en dansklanning sedan dansade vi loss.
  Kvallsmat blev tacco, kittlade gott i kistan. Sedan somnade vi i soffan framfor chocolate..

Tidigt uppstining for mig, eftersom ebba vaknade innan 7 , hihi jihuuu. Vi tittade lite pa film, joggade en runda, at frulle, dushade, kladde oss, da kom Line upp, haha.
Vi korde mot Los gatos, dar ebba skulle leka med elvira idag. Lamnade av ebba. sedan akte vi in till downtown. Varldens mysigaste downtown, dit maste vi familjen nar ni kommer ( : ; Efter manga om och med hittade vi ett stalle som hade uteservering, eftersom det var en supervarm och solig dag idag, sa ville vi sjalvklart sitta ute.
  Impuls gjorde att vi efter att ha hamtat ebba akte till santa cruze. Lekte pa stranden, i sanden och i vattnet. Sedan gick vi till downtown, haha Manga sadana denna helgen. Vi vandrade omkring, denna stad ar sa himla skon, sa avslappnad och behemisk, eller surfisk, massor surfarfolk, sa nice. Vi tog varsin Jamba. sedan var det dags for hemfard.

Nu sitter jag har, ska snart snart sova, ar trott som en gnu hihi, ska lagga mig i vart fall och lasa the kite runner, det ar nog en av de basta bockerna jag last, jag grat haromdagen till den, da ar det en bra bok.

Lite bilder till helgens ara kommer har
Tack for en supermysig helg Line
(btw jag har andra vanner an Lina haha, det rakar bara vara sa att det ar hon pa alla bilder haha)





Ebba var en prinsessa ( : , det kan ni val se ?

      

                                        
                                        Kom sa gar vi till vattnet..

                                      
                                       Ahh akta vagen, snabb reaktionsformaga. 
                                                                                            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
         

                             
                                                

                                                                                     WE LOVE JUMPING PICTURES

                                                 
      
Maste bara visa min fina troja som jag fick av Line i julklapp, Nar hon hittade den sa hade hon tankt pa mig direkt, darfor hade den varit ett sjalvklart val av julklapp till mig. haha

                                             


Kommentarer
Postat av: Emeli

Lida balla bilder! Var har ni fått det här hoppandet ifrån egentligen?

Elin, var försiktig så du inte skadar Ebba...hon får lite mycket asiatisk style över sig när hon gör såna där tecken med fingrarna som du när ni tar foto :) så cool hon är!!

2009-01-12 @ 14:52:18
Postat av: Mamma

Hej!

Vad sydde ni? Eller det hann ni inte med för allt ätande.

Kram

2009-01-12 @ 16:03:03
Postat av: Elin

Vi hann aldrig sy, vi skulle gjort det pa kvallen, men da var vi SA trotta hihi sa vi orkade inte..

2009-01-12 @ 18:12:35
Postat av: Fie !

Hahah, skön tröja :) Akta så inte Emma klipper isönder den när du kommer hem ;) Ha det kamel bra!

2009-01-13 @ 13:25:50
Postat av: Fiefiis

Hmm varför kommer aldrig mina kommentarer upp på sidan? Märkligt! Hoppas detta syns iallfall :) Fina bilder, jag vill vill vill också mysa på en strand !! PUSS

2009-01-19 @ 14:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0