jippi

tankte bara saga att jag idag klarade mitt californian driving test, jihuu sa nu har jag, eller om en vecka far jag mitt korkort, lite coolt tycker jag allt att det ar faktiskt. Gjorde nagra fel enligt gubben som jag korde med, men det var inte sa farligt, haha man kan ju inte vara helt felfri eller? och om amerikanarna hade kort sa som denna man ville att jag skulle kora sa hade trafiken minst sagt varit battre har..

Nu ska jag in till san francisco.
Ha en fet lordag dar hemma.
Puss haj

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis!

Bra gjort nu har du två körtkort, fint att ha om man skulle bli av med ett.

Ha det kul i San Francisco och var rädd om dig.

Kram

Mamma

2009-01-31 @ 12:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0