Ett nytt ar

Sa ar julen over, lite konstigt att fira den utan sin egen familj, men den var valdigt mysig iallafall. Vi hade kalle anka klockan tre och sedan riktigt svensk julmat, sa jag klagar inte ( : ..
  Eftersom jag var sjuk hela julveckan var jag for trott for att aka hem till Line den 25:e (hennes familj hade bjudit dit mig om jag kande for det, for att fa fira en amerikansk jul). Jag begav mig isallet till Line pa Fredagen, Sa jag fick min dos av amerikansk julmat iallafall.
  Pa lordagen var mitt och Lines Mal att hitta parlbutiker i San Francisco. Vi hade hittat tre stycken pa internet som lag i samma omrade. Vi parkerade bilen som vanligt pa Pine, sedan borjade vi ga, helt plotsligt bafann vi oss i ett omrade med typ bara uteliggare, haha dar kom vi tva gaende, fick nagra blickar, men va fan det var mitt pa ljusa dagen vad kan de gora?
Vi hittade forsta parlbutiken ganska fort, den var verkligen toppen, den andre var ganska skum, typ mitt inne i en grand +att den var valdigt rorig. Den sista butiken vi hittat pa internet visade sig vara allt annat an en parlbutik hihi, +att den var stangd hihi...
  Lunch blev det pa vart nya favorit stale honey honey ( : , vi slot aven upp med Stina, som sedan lamnade oss.. Vi splittrades vid fyra tiden for da var det dags for mig att bege mig till taget.

I mandags var det dags att aka ivag och aka skidor i Kirkwood, nara lake taho. Hann inte med nagon skidakning pa mandagen, men var ute och lekte i snon, man maste ha gjort det for att fortjana att fa lite varmchoklad ( : .. I tisdags akte jag och Charlotte skidor pa formiddagen, Harligt, dock kande jag mig sjukt skakis pa benen, jag behover helt klart aka mer, kande mig helkass ju haha. Pa eftermiddagen hade jag Ebba, men jag hann med ett sista ak innan systemet stangde.
  Vi vaknade sent pa onsdagen, Charlotte och Oscar hade bestamt sig for att bege sig ut med skidor och slade med Ebba, jag valde att ta en halvdag i backen istallet. Toppen att bara fa aka ner for backarna, trillade bara nagra ganger ( ;, men jag tror att det ar bra att trilla lite haha. Nyarsaftons kvall var vi ute och at pa restaurang med nagra av charlottes och Oscars vanner, supernice stalle, mysigt med riktigt skidstammning.
Hemfarden blev pa torsdagen.

Fredag var jag med Ebba pa gympa, sedan hade vi lite picknick och akte till en lakplats.
Pa kvallen traffade jag Tess och hennes kompis som ar har pa besok fran sweden, Vi var ute och at pa Bj;s, sedan blev det film hemma hos Tess van Brandon.

Igar, Lordag tog jag taget 9.23 till San Francisco. Idag skulle jag traffa Line och henner Mor och Far ( : .. Vi gick en guidad runda inne pa baseball arenan i San Francisco (haha jag kommer inte ihag vad den heter) den anda jag kommer ihag ar att lagets turnummer ar 24, bara sa ni vet.
Frusna som bara den akte vi och at lunch pa honey honey, rediga burgare med strips. Sedan akte vi till Lines foraldrars hotel, det var namligen dags att se american football on Tv, jag fick reglerna foklarade for mig och var faktiskt ganska fokuserad den forsta kvarten, men sedan somnade jag hihi... Nar matchen var slut var klocka redan runt nio. Lines mamma var sugen pa thai, sa vi begav oss till ett thai stalle som vi varit pa innan, supergod mat.
  Pavag tillbaka overvagde vi att kopa en cheesecake from cheescake factory, men matta som vi var avstod vi. Jag foljde med Line och hennes paron hem igen till hotelet, vi hyrde en film, kommer inte ihag namnet pa den, men den var valdigt bra, jag somnade dock, (men det ar inte sa ovanligt for mig hihi)..
Vid atta ringde klockan och vi gick alla upp. Vi stannade in om starbucks, sedan korde familjen mig till taget. Det var verkligen en supermysig lordag.
  Idag har jag bara jobbat en kort stund medans charlotte och Oscar var ute och cyklade.

Ja det var dagens uppdatering.
ha det smor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0