lattare lasning denna gangen kanske, saknar dock A, A och O haha

Jag har fatt klagomal pa mina texter haha, skriver for kompakt och lite slarvigt, Jag far val svalja min stolthet och ta emot kritiken, haha. Men ni maste forsta, nar jag skriver texter gor jag det pa kvallen, vilket innebar att jag ar trott, och det slutar alltid med att jag skriver valdigt mycket, och da orkar jag inte lasa igenom det haha, ni som kanner mig vet att det inte ar min starkaste sida.

Men Emse, jag ska borja med styckeindelning, sa du ska kunna lasa vad jag skriver lite lattare.

Det var ett tag sedan jag skrev sist, har tankt flera ganger att jag borde skriva, men tiden finns inte riktigt dar. och det varsta nar tiden gar ar att man glommer bort vad som hant. Traffade Felicia idag, visst det kandes som om vi inte traffats pa lange, men gud vad mycket som kan handa pa tva veckor, det tog oss nagra timmar att ga igenom allt " men vada har jag inte berattat det for dig?" kom nagra ganger haha.

Forra veckan kommer jag inte ihag vad jag gjorde haha, tranade en hel del, var i skolan, fikade, ocksa hade en hel vecka gatt. Pa lodagen var jag och Malin och shoppade, eller forst var jag och Oscar och kopte en symaskin, sa jag ska kunna sa lite ( : ( det gor sa ont i mina fingrar av att inte sitta och pyssla, har aven varit och kopt parlor och lite tillbehov, men gud vad dyrt det ar, skulle inte vilja veta hur mycket pengar jag totalt andvant pa parlor ). Efter symaskinkopet traffade jag som sagt Malin. Det blev en del, mjukisbyxor, eftersom det ar sa kallt pa morgonen, en supernice bag (sjukt coool haha). och hall i en SJU nya klockor ( man kan aldrig fa for manga for er som tror det)..

Pa kvallen var jag barnvakt for Ebba och en liten sovande bebis till. eftersom charlotte och Oscar skulle pa flyttfest for nagra vanner. Malin var har och vi at hemmagjord Pizza, och till efterratt gjorde vi applekaka. mumma i magen. men det smakade inte som hemma, men det gjorde inget.

I sondags var jag och familjen ivag och klattrade. ett super bra inomhusklatter stalle, det var verkligen roligt, nagot som jag kan tanka mig gora fler ganger.

Veckan ar snart slut, i mandags hade vi heldag med Malin, nathan och Danny, vi var pa ett stalle i Palo alto och malade pa gipsfigurer ( : . I tisdags var ebba i skolan sedan lekta vi pa lekplats. Onsdags var vi pa utflykt jag och Ebba i Los Gatos, vid en stor, fin och gron park (kandes nastan som slottsparken dar hemma, dock varmare), hosten borjar komma har nu, sa himla fint med de roda bladen pa traden.

Idag har Ebba haft dady day in school, da jag var off from 12.00-6.00, sa jag trande forst sedab traffade jag Felicia. Nu ska jag snart ivag till ett cafe och traffa litta vanner, vantar bara pa att charlotte och oscar ska komma hem fran foraldramote pa skolan..

Imorgon flyttar btw Josefin fran au pari skolan till ett stalle bara tio minuter fran mig, ar superglad for det, ska bli sa roligt att traffa henne ( :

Hoppas det ar lattare att lasa nar jag skriver sahar (syster yster, bangerot)

Snart ar det forrasten val har, ska bli ganska skont att det ar over, eller jag ar inte sa insatt, men de pratar om det OVERALLT. kanske inte sa konstigt eftersom det ar ett ganska avgorande val, inte enbart for America, utan for hela varlden. Helt tokigt sa stor makt detta land har pa ovriga varlden. Ebba vet i vart fall vem hon hejar pa, Varje gang vi gar forbi en Obama skyllt, sa skakar hon pa skylten och sager " Obama president", mycket klokt liten tos. ( :

Kommentarer
Postat av: Emeli

Oj oj oj, har världen tidigare skådat något så lättläst?! Finns bara ett ord för det: FANTASTISKT!

Shit så coolt att Ebba är politiskt insatt... ;)

Dina veckor verka gå lite som mina, man gör mer eller mindre samma sak o ändå vet man inte helt vad man gör.

stor kram, tänker på dig

2008-10-24 @ 16:38:27
Postat av: carolin

haha gulligt av henne:)

2008-10-24 @ 23:16:38
URL: http://www.metrobloggen.se/wildenius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0