point reyes

I fredagskvall fick jag och Malin veta att de tva tyska tjejerna som skulle med och hika att de inte ville, for att det skulle regna till helgen. men jag och Malin var fast beslutna om att vi SKULLE ivag, sa vi bestammde oss for att aka bara vi tva. Klockan sex pa morgonen ringde min klocka, upp och fixa min pastasallad och kaka frullebulle. sedan kom Malin och hamtade mig vid lite efter sju.
Det tog oss lite mer an tva timmar att komma till det bear valley, dar vi skulle hamta information och fa forslag om olika trails som vi kunde ga. Vi valde att ga till arch rock, I sex timmar var vi ute och gick, trott och slitna kom vi till camping for att satta upp talt som vi fatt lana av malins familj, det var mammans som hon haft nar hon var ung, allts var taltet 30 ar gammalt, det saknades massa delar och vi bada stod bara och kliade oss i pannan, hur fasiken skulle vi losa detta. Efter en timme blev det mork, och med pannlampor lyckades vi an mindre fa ihopa taltet, san tur var hade vi trevliga grannar, som tog over hela jobbet, och tillsammans lyckades vi fa ihop ett nagorlunda talt. trott somnade vi direkt, vaknade klockan sex och tog snabbt ner taltet sa ingen skulle se det haha.
Vi vandrade pa i 4 timmar pa sondagen, det ar helt otroligt sa vackert det ar har, ni far se pa bilderna ner, gar inte att beskriva med ord och knappt med bild heller. Vi avslutade var helg med ett besok pa en tydligen kand fyr, sedan var det tre timmar bil hem.
trott och sliten kom jag hem, ont i hela kroppen. Efter att ha duchat och packat upp satta jag mig med Charlotte och Oscar framfor tvn och at massa gott grillat kott och sag pa sallskapsresan, toppen slut pa en super nice helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0