Point reyes



Denna bild ar till dig mamma, titta vilka blommer som star i backen, det ar sandana vi har hemma vi trappen ( ; Coolt


Nagra steg ner till fyren, men for valtranade toser som oss var det ingetting, haha kanske lite jobbigt nar man gatt i tva dagar.....


Sjukt fint var det nere vi fyren.



Den dar pricken darborta gick jag och Malin fran.


Malin njuter av det underbara landskapet






Stoppade efter att kort over golden gate, for att ta foto.


Var lilla bil ( :





Visst paminner detta om France familjen?


Ner till havet skulle vi, var ok ner men lite jobbigt upp ..



Finner inte ord for denna konstruktion.... haha
men gott sov vi



Varldens vagor var det i vattnet, har skulle man surfat ( :



Tjohoo har ar jag ( :

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit så fina bilder din kamera tar!! Moahaha, så ballt tältet var...hade dött av pinsamhet och jag förstår er vakna tidigt teknik :)

2008-10-07 @ 19:17:09
Postat av: JAG ELIN

ja min kamera tar toppen bilder, eller sa ar det fotografen som ar grymm ( :.. Att vakna tidigt var det anda vi tankte pa, stallde klockan och allt, yrvakna slet vi ner taltet. vilket inte var sa svart, rorde man bara lite vid det rasade allt hihi ( :

Vem ar det forrasten som kommenterade ? kul om du kan skriva vem du ar hih ( :

Tjing tjong

2008-10-08 @ 05:26:43
Postat av: Anonym

Jag tänkte detsamma, GUD VILKA BRA BILDER! Jag gillar din nya look "Vandrar Elin" med ryggsäck och hela kittet, mycket snyggt! Idag är det fredag och Fie firar 1 år med KB! Haha, ska dit på konsert ikväll :) Ha de kalaspuffar kompus, fortsätt fota så mycket - riktigt kul att se :) PÖSS!

2008-10-10 @ 15:03:54
Postat av: Fie

Märkte nu när jag postade inlägget att ens namn försvinner, det kommer inte med alls. Det är därför du inte ser vem som har kommenterat ovan. Mycket märkligt... Kram Fie

2008-10-10 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0