Helg

Sa har en vecka till gatt, det gar for fort tycker jag hihi, har snart varit ivag i 6 veckor, familjen sa lange har jag aldrig varit ifran er, men jag har nog skype att tacka, ar ju nastan som att vara hemma i vardagsrummet haha.
Denna veckan har varit en vanlig vecka, Var i skolan i mandags, spinnade i tisdags, sedan var det skola i onsdags med, och i torsdags traffade jag och Malin nagra coaches from england, dom var sa trevliga, riktigt roligt att traffa lite umga manninskor, och inte bara kineser och Jappar som det ar pa engelsk lektionerna hihi.. Pa dagen var jag och Ebba hemma hos Malin och bakade rulltarta, eller ebba och Nathan sov, sa det var bara jag Danny och Malin som bakade, vi gjorde rulltarta, MUMs i magen (som jag btw har lart Ebba att saga, sa hon sager det safort hon ska ata hihi, vada kan paverka barn)..
Ikvall sitter jag barnvakt, Ebba sover och jag tittar pa film, ska snart borja packa lite, for imorgon ska jag till San francisco for att sedan aka till Larkspur dar Line bor. Vi ska till tygaffar och sedan hem till Line och sy vara halloween costyms ( :, I think I will be a ladybug ( :.. och pa sondag ska vi in till San Fran igen och aka till Alcatraz, och sedan shoppa litta.. Kommer bli en toppen helg antar jag, brukar bli det nar man ar med sina vanner ( :
Hoppas alla mar bra dar hemma, och att ni inte blast eller regnat bort dar hemma ( ;

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej du!

Se upp så att ni inte fastnar på Alcatraz.

Kram

2008-10-12 @ 09:49:17
Postat av: Anonym

Skruttbarn, det heter ladybird :)

2008-10-12 @ 19:55:53
Postat av: Elle

haha na i england sager man ladybird, men har sager man ladybug, jag lovar haha

2008-10-13 @ 06:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0