.



me at alcatraz






Ser inte dirket lockande ut tycker jag, men nagon annan ar kanske sugen hihi



Sahar tror jag att jag skulle se ut om jag var en fange pa alcatraz....



en runda om ikea, sa hade detta lilla rummet nog kunnat bli mysigt hihi..



Hela detta torn ar nedkladdat, star feedom overallt, Nar alcatraz inte var i bruk med ar kom indianmanniskor dit och forsoka gora alcatraz till sin fristad, men de lyckades dock inte.





Spanda infor en tur till Alcatraz






Nagon som vill ta bild pa oss ?


Flyguppvisning



Hela havet var takt med batar och i luften fanns det flugor och flygplan, golden gate i bakgrunden.



San Francisco i bakgrunden, jag alskar verkligen den staden, man ser gatorna som jobbar dig uppat, helt fantastisk stad. Detta far bli sista bilden fran en TOPPEN helg med Line.

Kommentarer
Postat av: Fie

Ännu en gång, väldigt mäktiga bilder :)

2008-10-17 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0