En vecka till

Oj det var ett tag sedan jag skrev, och det hander mycket pa en vecka ska jag saga er hihi..
Nu har jag varit borta fran den avlanga Sverige i mer an en manad, till och med varit hos familjen i en manad pa lordag, sa som sagt tiden springer ivag.
Jag har ju berattat om kickboxningen, den var so bad, sa jag och Malin skulle testa bothcamp (vet inte hur det stavas), vi trodde den var klockan halv sju pa morgonen, men det visade sig att den var redan klockan sex, och arligt talat det pallar inte jag, ga upp tva eller fyra ganger i veckan sa tidigt och sedan jobba hela dagen, ALDRIG i livet haha.
sa jag akte och pratade med volleyboll tranare, men det gar inte att ga med i laget, eftersom de ar elit och vi aldrig tranat volleyboll innan+ att de tranar mer an 13 ganger i veckan. Jag pratade aven med vattenpolo tranare och han erbjod mig att borja i deras team, hihi, men jag kan ju inte ens krala, sa det skulle nog sett lite roligt ut nar jag skulle komma dar med brostsim, en kvart efter de andra liksom.
Sa manga alternativ blev strykna for oss, men Katy, volleyboll tranaren sa att det fanns nyborjar volleyboll som vi skulle testa, jag och Malin begav oss dit, men det visade sig att det var tryckfel i tidiningen och att det var nyborjarbadminton istallet, det tog mig ett tag att samla min ilska, men jag kan saga er att jag vagrar spela badminton hihi..
  I Fredags var jag och fixade mitt socialsecuritynumber, sa snart har jag ett amerikansk nummer coolt. Efter passade jag pa att ga och shoppa helt sjalv, kopte mig 4 nya klanningar, ett par skor och en vaska och lite till ( :, det ar ju sa billigt..
Pa Lordagen skulle Oscar och Charlotte ut och cykla, sa vi bestammde traffs pa ett stalle uppe i bergen, jag och ebba korde upp och motte foraldrarna. Det var ett motorcykel/fina bilar stalle + typiskt amerikans mat. Vi at alla pannkakor med sirap och frukt, mumma i magen. Pa kvallen traffade jag Felicia, badade forst i hennes enorma pool, sedan akte vi och traffade tva andra svenska tjejer, kul att traffa nytt folk.
I sondags var det au pari meeting in san francisco. Roligt att fa traffa Line igen. Vi hade en hel dag dar, efter traffen gick vi pa vaxmusuem, sedan gick vi till chinatown och sen ner till union square. Kom hem trott som en gnu med ommande fotter vi tio pa kvallen.
I veckan har det inte hant sa mycket, var och spinnade i tisdags, sjukt bra sprinning, den basta jag varit pa, den hade du gillat Emma...
och Igar var jag pa min forsta Engelsk clas, kan ni fatta att jag gar i den mest avancerade gruppen, ahha helt sjukt, jag som alltid haft sa svart och varit bland de som ar icke sa bra.. Men majoriteten i gruppen ar kineser elelr japaner, sa det sager val allt.
Nu ska jag ner och ata frulle, fil med svenskmussli fran IKEA.
ha det gott. Puss haj

Kommentarer
Postat av: Emeli

Sys, det verkar ju toppen! Förstår inte varför du inte skriver om dina laga mat bekymmer :) hehe

Du är ju förresten redan helt "americanised", skriver ju lika många amerikanska som svenska ord..aja baja...akta så du inte blir nya Victoria Silvstedt :)



Nu ska jag läsa lite marknadföring, jiiihu.

puss, älskar dig

2008-10-02 @ 19:22:19
Postat av: Fie

Jag tycker du ska gå med i deras amerikanska fotbolls lag, helst killaget, massa tacklingar, mums! Haha jag hade också fått dåndimpa av det tryckfelet, men lite komiskt ändå ;) Ha de fetaost! Puss

2008-10-06 @ 19:10:48
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-10-06 @ 19:18:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0