NEW YORK

Nu har jag och Line bokat flyg till New york, den 4-7december, jihuu kommer fa uppleva julkanslan i new york. Vi har bara ett litet problem kvar hih, vi vet inte vart vi ska bo, men hallo man kan val talta, dar ska val vara en san dar stor park central park eller nagot hihi, satta upp ett talt dar ar val helt okej, eller vad sager du pappa ( : ?

Nu ska jag sova ar trott som en hel farm av gnur. Imorgon ska jag umgas med mina sota Jossan, och pa lordag ska jag in till San fransisco och traffa Line, (jag borde spara pengar litta, men va fan man lever bara en gang). Pa sondag ska jag, Jossan, Mike och Sebbe aka till ett shoppingcenter ( :,,, ja hur var det jag skulle halla i mina pengar, men man kan ju ga och shoppa utan att shoppa, eller det dar blev konstigt, men man kan ju bara titta. LYCKA TILL ELIN...

Men jag ska i vart fall till New york ( : wieeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0