kommer bli en lugn helg

Jobbade bara till klockan tre igar (fredags) , sa nar jag slutat jobba akte jag och Malin till IKEA, det kanns sa hemma att vandra omkring pa ikea hihi, vi gar och pekar pa allt, - OOO titta Elin, dessa kopparna har vi hemma, det ar nastan sa jag skulle kopa en och bara sitta och halla och titta pa... standard komentar from Malin. Det roligaste med Ikea har ar matavdelningen, GUD, jag handlade hem massor med mussli till familjen. Men jag sag att de aven fatt in pepparkaksdeg och mor annas pepparkakor och pepparkakshus, hihi + julmust och glogg, hallo man saknar ju faktiskt sitt hem nar man ser allt detta, sa IKEA far sluta upp med dessa fasoner.
Pa kvallen var jag ute och at med Julie och tine, och en kompis chris som jobbar pa starbuck (bra att ha kompisar som jobbar pa starbucks, hihi det blir liksom billigare da haha ( ; ).. Det blev mexican food igen, det var super gott. sedan drog vi vidare till ett fik, det ar vad man kan gora ju..
Idag ska jag bara ta det lungt, for jag kanner mig fortfarande sa himla risig, behover bara vila, fast Jossan kommer snart hit, sa vi kommer val aka nagonstans och hitta pa nagot, och kanske ut och ata ikvall, vem vet..

Jag maste bara skriva ett ordsprak eller vad man ska kalla det som jag sag i ett av vara klassrum. det ar valdigt bra tycker jag:
"In life you must do only two things,
  Make choices and live with the consequences"

Detta ar sa sant tycker jag, valdigt djupt idag haha.
ha det margarin. Saknar mina fiskorvar (ni vet vilka ni ar hihi)

Kommentarer
Postat av: Fiefis

Hej fis, du är saknad här hemma med!

2008-11-09 @ 18:13:34
Postat av: Mammafis

Hej!

Visst, även jag saknar min lilla fis.

puss o Kram

2008-11-09 @ 18:38:07
Postat av: Systerfis

Jag saknar också dig!

2008-11-11 @ 18:58:59
Postat av: Siamesfis

Och jag såklart! :)

2008-11-16 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0