.



MM snabbmat, verkligen bra for figuren hihi......



MM glass, aven det med bra for kroppen, "ata bor man annars dor man" hihi,



jag och Tine , ladybug och fe


Malin och jag, brillorna klar allt hihi



PippiEbba, i mina nyckelpige antanner.



Hade problem med mina vingar, gick in i ALLA med dem, sa efter att ha gatt med dem pa detta vis ett satt akte de av.....



Pumpor pa Ebbas skola



Fetaste filmer ever, i har nog aldrig skrattat sa mycket..



posetime, Rundan pa ebbas skola avslutades med ett foto



Laddade infor en dansig kvall.

Kommentarer
Postat av: Emeli

Syster! Du är ju bedårande söt på alla bilderna...så stolt jag är över min söta söta syster. puss

2008-11-06 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0