New York



Vart mysiga hotel


Extrasangarna stod ute i korridoren.



"hjalp mig oppna fonstert"



Kande verkligen suget att hanga in vara klader har...



Dagens lunch



Har spendarede vi ett antal timmar, inne pa MUMA

Lyckliga agare av the lion king tickets







Denna karta kan jag saga att vi anvande ganska manga ganger.





Jag hittade en blomsteraffar, massor med blomster.



LOVE








Inne pa MUMA



MYSTISK konst, eller KONSTigt







det kanda julgranen


 
och den kanda isbanan





MMMMMM vi gillade att vara tillbaka pa hotelet. ....



time for show..


Varldens sotaste Line
















Jumping pictures ala Elin och Line





Akta er, jag undrar varfor folk tittade pa oss nar vi tog dessa fotona, om ni tror att vi bara tog 2 har vi fel, jag har minst 20 till haha.



en matbild ar obligatorisk





sahar ser Line och Elin ut efter att ha sovit 3 timmar, och vaknat med en mus pa sitt rum.



HAhahaaa vad jul ar roligt.






KALLT



Am I in heaven or what?



inte alls trott



For jag tycker om dig min tos














Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder! Du är så duktigt på att ta bra foton!! :) Stolt syster!

O du o Line är så söta ihop...puss

2008-12-15 @ 21:04:18
Postat av: Anonym

Hey Sweety.. ohh i love you so... i miss you allready.. we had a fun time in NY.. NEXT TIME ON SKI.. hehe...



Love Line.

2008-12-16 @ 00:24:45
URL: http://linegraucob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0